zaska

ساخت وبلاگ

گند زدایی چیست ، موادی هستند که برای نابود کردن اعضای موجود در محیط و اجسام غیر زنده به کار میروند و گند زداها برای پاک کننده لباس ها، حمام، کاشی ها و وسایل هستند که این مواد شیمیایی هستند.

 

zaska...
ما را در سایت zaska دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : admin zaska بازدید : 84 تاريخ : شنبه 11 مرداد 1399 ساعت: 17:57

مردان نسبت به زنان عمر کوتاه تری دارند و زودتر می میرند اما این تفاوت طول عمر دلایلی دارد که توسط کارشناسان مرکز سلامت کالیفرنیا منتشر شد.

 

zaska...
ما را در سایت zaska دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : admin zaska بازدید : 92 تاريخ : شنبه 11 مرداد 1399 ساعت: 17:56

دستگاه کارتخوان ، یکی از سخت افزارهای بانکی که این امکان را برای افراد فراهم می سازد تا با اتصال به شبکه های بانکی عملیات پرداخت و انتقال وجه را انجام دهند ، دستگاه کارتخوان می باشد. شما با دستگاه کارتخوان می توانید در هر مکان و شرایطی با کارت عابر بانک خود خرید کنید. در واقع دیگر به حمل وجه نقد نیازی ندارید و به این شکل از خطراتی که حمل پول به دنبال خود دارد، جلوگیری می کنید. از مزایای دیگر دستگاه های الکترونیکی این است که به سادگی می توان موجودی حساب را کنترل کرد. کار با دستگاه های کارتخوان آسان بوده و شما به راحتی با کشیدن کارت خود بر روی محل کارت و وارد کردن رمز خود می توانید خرید خود را انجام دهید.

 

zaska...
ما را در سایت zaska دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : admin zaska بازدید : 92 تاريخ : يکشنبه 5 مرداد 1399 ساعت: 14:27

تیم علمی دانشگاه آر.ام. آی. تی استرالیا به رهبری دانشمند ایرانی، شیوه ای را برای خلاص شدن ایمن از دست ته سیگارها و استفاده از آن ها در تولید آسفالت ارائه داده است.

 

zaska...
ما را در سایت zaska دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : admin zaska بازدید : 85 تاريخ : يکشنبه 5 مرداد 1399 ساعت: 14:26